Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.02.2008 13:45 - E - Love
Автор: boryanageorgieva Категория: Тя и той   
Прочетен: 7439 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 24.02.2008 22:27


На вашето внимание - до къде може да доведе един "безобиден" флирт по интернет.
Става въпрос за мацка на 21-22 години и за пич на 32-33. 
Разгорова е абсолютно автентичен, просто са сменени имената на героите. 
Не им се смейте много - явно не са си пили хапчетата дълго време.
Желая ви приятни минути  с този разговор. Пък току-виж сте се познали някъде.
:)

Той каза: това четеш ли го
Тя каза: da
Той каза: добре
Той каза: аз съм това
Тя каза: razbrah
Той каза: тъмко пратих документи за една обява
Той каза: затова се забавих
Тя каза: kakva obqva?
Той каза: за оперативен счетоводител
Тойказа: гледам че била търся
Тя каза: stiskam palci
Тойказа: днес минах покрай метрото да видя строежа как се движи
Тя каза: i kak se dviji?
Той каза: ходих до един автосервиз лятото купих едно ауди на баащ ми е разбира но сигурно
Той каза: за 22 март ще го пускат
Той каза: има транспарант метро велико търново престоящо откриване
Той каза: иначе какво ще се похвали
Той каза: какво ще се похвалиш
Той каза: как ти мина деня
Той каза: ОрганизацияВип Груп ЕООД
Той каза: ходих на итревю
Той каза: за тази фирма държат кафе в мола и магизин
Той каза: сега ще правят
Той каза: една дискотека където беше полтава
Тя каза: NEGRO
Тя каза: :)
Той каза: да това е едното
Той каза: ходих на интервю само че в софия имамт модно списание ходих в един офис и ми отвори една мадама сигурно модел от списанието щях да се спъна в съпбите стегната нагласена заповядайте добър ден
Той каза: просто блокирах иначе работя в софия сега ти пиша от търново
Той каза: иначе имаш ли с половинка в момента
Той каза: да не те притеснявам нещо
Тя Boryana Georgieva каза: nqmam polovinka
Тя Boryana Georgieva каза: prosto nqmam nujda ot ne6to podobno
Той каза: търсиш ли разнообразие
Той каза: искаш ли да те поканя на кафе какво ще кажеш
Той каза: 0886******
Той каза:  това ми е телефона
Тя каза: aide da ne burzame tolkova mn a
Той каза: добре просто принципно да знам мнението ти нищо повече за момнета
Той каза: извинявай че попитах
Той каза: иначе колко си висока
Той каза: в търново учиш ли нещо
Той каза: какъв цвят ти е косата и очите
Тя каза: tova go ima na profila
Той каза: в моя профил има доста неща
Той каза: може би
Той каза: (sun)
Той каза: руса коса и зелени очи
Тя Boryana Georgieva каза: da
Той каза: и аз съм със зелени очи имам кестенява коса
Той каза: бил съм рус но сега ме виждаш къкъв е цвета на косата ми
Той каза: снамката ти с телефон ли я прави
Той каза: с тази снимка можеш спокойно да ме плъстъш да ти кажа без да те понавам
Тя каза: kakvo moga da te napravq
Тя каза: snimkata e s fotoaparat pravena
Той каза: да преспиш с мен да ме вкараш в леглото си без да ме познаваш
Той каза: за това става въпрост без да се обиждаш нали
Той каза: не те свалям да спя с теб
Той каза: иначе какви цветя обичаш
Той каза: в търново иначе в кой квартал си долу горе
Той каза: нали не те притеснявам нещо
Тя каза: v ob6tejitiqta sum
Той каза: до универстита или до медицинския
Той каза: колежа където е
Той каза: иначе от търново ли си си
Той каза: или учиш нещо тук
Тя каза: u4a tuk
Тя каза: ina4e sum ot Vn
Той каза: вн какво означава
Той каза: в момента студентка ли си
Той каза: аз завърших в свищов стопанско упревление после счетоводство сега работя в кантора
Тя каза: Varna
Той каза: до година две мисля да пробвам да си правя своя
Тя каза: o6te u4a tuka
Той каза: майка ми е там
Той каза: каква ти е специалноста
Тя каза: ina4e gore do motela ob6tejitiqta
Той каза: ясно в стаята имаш компютър с нета
Той каза: ходих съм
Той каза: знам ги
Той каза: преди час минах в района
Той каза: ако знаех щях да ти кажа къде съм да ме видиш на живот с едно ауди 80 Б4 светло зелено малко да се поразходя
Той каза: лятото го докарах от германия
Той каза: обикновенно като ходя някъде съм пеша не искам хората да съдят по теб до дрехи коли телефони
Той каза: просто да те оценяват такъв какъвто си
Той каза: сами я ти
Той каза: оригинала не някой друг
Той каза: имаш ли снимка в лице
Той каза: това и е мейла ****@abv.bg
Той каза: прати ми твоя имиейл ако може
Той каза: да ти пратя още снимки
Той каза: ако желаеш
Той каза: от варна и си в търново в универстита ли учиш
Той каза: аз съм си от търново имаме къща тук
Той каза: дадо ми и баба  ми са от леденик 1959 са дошли купили са двор двуетажна къде с гаржаж
Той каза: на 20 мин от пощата пеша
Тя каза: seriozno
Той каза: аз съм напълно сериозен
Тя каза: ama az sega ne sum vuv vt
Тя каза: na Varna sum si
Той каза: брат ми се запозна с едно момиче в нета
Тя каза: pribiram se sled 3 dni
Той каза: аз утре пътувам за софия в петък пак съм тук
Той каза: във варна леля ми живее до механотехникума
Той каза: в конфуто
Той каза: така се казва кварталчето
Той каза: наполовинна съм варнец
Той каза: една варненка има в нас сега майка ми
Той каза: (sun)
Той каза: след три дни в понеделник идваш сигурно
Тя каза: ili vtornik
Тя каза: ne sum go re6ila o6te
Той каза: ако искаш така се разбирам гласувам ти доверие като на брат ми обече няма да злоупотребяваш с това
Той каза: иначе какво учиш в момента
Той каза: сега на колко си години
Той каза: аз съм на 27
Той каза: до година и нещо мисля да си правя кантора в търново
Той каза: ще трябват доста контакти
Той каза: всяка седмица съм си в търново
Той каза: 120 лева за път на месец
Тя каза: 4akai 4akai
Тя каза: s kakvo da zloupotrebqvam?
Той каза: в смисъл че ще ти кажа доста неща и че ще се държа доста открито с теб това е
Той каза: просто това което знаеш си остава само за теб самата
Той каза: това е нищо повече
Тя каза: kakva polza imam da go razpravqm na nqkoi?
Той каза: не знам просто си разсъждавам  в момента
Той каза: иначе какво учиш в търново
Той каза: града харесва ли ти
Той каза: колко си висока иначе
Той каза: сигурно си готина дама
Той каза: на какво държиш в един човек ако не е тайна
Той каза: :)
Той каза: (F)
Той каза: (d)
Той каза: (sun)
Той каза: какви цветя обичаш
Тя каза: durja na haraktera -  ot tam tatatuk i kato krokodil da e ne mi puka
Тя каза: 164 sum visoka
Тя каза: i u4a pravo i politologiq
Той каза: правото си е доста трудно
Той каза: аз ходих с едно момиче от варна прависка
Той каза: преди 7 месеца спряхме да се виждаме
Той каза: беше в луковин помощник прокурор
Той каза: аз отидох в софия тя напусна прокуратурата и сега работи в профиреал варна
Той каза: аз съм 175-176
Той каза:  иначе какви цветя харесваш
Тя каза: ne me interesuva kak izglejda6
Той каза: обичаш ли изненади
Той каза: ясно
Тя каза: otgovarqm ti za6toto pita6
Той каза: добре
Тя каза: zavsisi kakva e iznenadata
Той каза: приятна
Той каза: разбира се
Той каза: цветя подарък
Тя каза: po princip obi4am da kontroliram ne6tata
Той каза: така да се каже
Той каза: властен човек ли си
Той каза: аз пък обичам да са разнопоставени
Той каза: как се реши да се ригистрираш в сайта
Тя каза: vlasten ne - podgotven da
Той каза: подготвен да
Той каза: съгласен съм
Той каза: значи учиш две специалности едновременно
Той каза: трудно ли е
Той каза: аз завърших две обаче една след друга две магистратури бизнесадминистраиця и после счетоводство
Той каза: ходих на едно итревю в търново предната събота дават 600-700 бруто чисто към 520 лева
Той каза: пак за счетоводител
Тойказа: какво ти се работи иначе
Той каза: с какво искаш да се занимаваш
Той каза: иначе дразниш ли се лесно
Той каза: караш ли се с човек до себе си
Той каза: защо скъса с последния си приятел
Тя каза: ehe...
Тя каза: tova vze da stava kato intewrvu za rabota
Тя каза: purvo da te pitam....
Той каза: казвай
Тя каза: ZA6TO MI GOVORI6 ZA PARI?
Тя каза: ot tam natatuk - iskam da se zanimavam s PR i ne prosto iskam, az 6te go napravq
Тя каза: ne se draznq lesno. Po-skoro mnogo trqbva da si mi se ka4il na glavata
Тя каза: no puk palq burzo
Той каза: просто ми се въртеше в главата интервюта стандарт на живот какво търси една дама в софия гледат само парите
Тя каза: i lesno mi minava
Тя каза: i... siguren li si 4e iska6 da 4ue6 za bivc6iqm pi priqtel?
Тя каза: ami...
Той каза: да
Тя каза: az ne sum dama i ne sum ot Sf
Той каза: добре
Той каза: добре
Тя каза: vinagi mi e bilo super nepriqtno nqkoi muj da mi govori xza pari
Той каза: варненка и то доста красива може би
Той каза: просто се опитвам да те опозная казвам ти неща който са ми в момента в главата неща от реалния живот
Той каза: не искам да ти втръствам с нещо
Той каза: искам да те опозная
Той каза: иначе какво е важно в един мъж за теб
Тя каза: da ne revnuva
Тя каза: da ne me zatvarq
Тя каза: ot tam natatuk - mislq 4e moga da priema vsi4ko
Той каза: значи си от варна студентка в търново
Тя каза: to4no taka
Той каза: тъкмо жената на брат ми влезе търсеше майка ми брат ми се запозна с нея в елмаз ком преди три години
Той каза: сега са омъжени имат дете
Той каза: долу горе се разбират
Той каза: тоест пълна свобода
Той каза: без да те проконтролира така да се каже къде ходих с кого си да дават отчет защо закъсняваш
Той каза: иначе коретнен човек ли си към човек до себе си
Той каза: кагота ходиш с едно момиче излизаш с други зад гърба му
Той каза: доверие се гради с години но се руши за минути
Тя каза: ami ne
Тя каза: zavisi
Тя каза: vsi4ko e vuzmojno
Тя каза: no pone do sega ne se e slu4valo
Той каза: значи си точен човек
Той каза: поне така си мисля
Тя каза: mi i az taka si mislq
Той каза: сега кой курс си иначе
Той каза: аз държа човек да е добре възпитан и да може да се говори директно да не дразни лесно както ти примерно
Той каза: когато има доверие комуникация привличане светлината в очите
Той каза: другото става лесно
Той каза: просто решаваш и действате
Тя каза: neznam - izpitvam ujas ot seriozni vruzki, vlubvane i lubov
Тя каза: Това иначе истинското ти име ли е Боряна Георгиева 08 10 1986 164 сини
Той каза: от варна право с психология руса със зелени очи
Той каза: 2 курс може би
Той каза: долу горе като систематизирам
Той каза: нещата от цялото писане
Тя каза: to4no taka
Той каза: иначе града харесва ли ти
Той каза: с какво пътуваш
Той каза: с груп етап
Той каза: или биомет
Той каза: и с влака с карти младеж
Тя каза: na stop patuvam
Тя каза: po4ti vinagi
Той каза: не те ли е страж
Тя каза: a grada e mqstoto v koeto iskam da ostareq
Той каза: каква музика слушаш иначе
Той каза: в търново или във варна искаш да остарееш
Той каза: от къде стопираш иначе коли или познати
Той каза: от мотела отбивката където е
Той каза: би ли живяла в търново иначе искаш да се върнеш във варна
Тя каза: ne
Тя каза: nikoga nqma da se vurna vuv VN
Той каза: значи искаш да си в търново
Тя каза: stopiram zavissimost ot
Тя каза: tova kude otivam
Той каза: болярска би ли станала
Той каза: в търново харесва ли ти като цяло
Той каза: в софия е голяма лудница
Тя каза: mnogo mi haresva
Тя каза: znam za Sf
Той каза: би ли останала да живееш тук някой ден
Той каза: при подхощящия човек и условия
Той каза: или може би точния характер и начин на мислене
Той каза: иначе имаш ли снимка нямкъде в нета просто искам да видя очите ти те говорят много за човек
Той каза: по принцип винаги като говоря с някой го гледам винаги в очите може би навик не знам точно
Той каза: иначе каква музика слушаш
Той каза: как да се обръщам към теб боряна или имаш прякор нещо
Той каза: какво обичаш да правиш имаш ли си хоби
Той каза: как се обличаш иначе с дънки с пантолони и костюми по неглиже
Той каза: аз движа с дънки на работа с панталон и риза
Той каза: това всичкото дочете ли го
Тя каза: da
Тя каза: obli4am se kakto mi e udobno - teniski
Тя каза: razdurpani dunki
Той каза: имаш ли много обици или не носиш
Тя каза: ESTESTVENO 4E 6TE OSTANA VUV TYRNOVO
Той каза: имаш ли много познати в града
Той каза: къде излизаш иначе
Тя каза: zavsisi za kakvi obeci govori6
Той каза: в улицата ходиш ли
Тя каза: ami za 3 g ponatrupah poznati
Тя каза:  Na vsqkude
Той каза: в момента илаш ли обици или пирсинг
Тя каза: no ne obi4am da izlizam mn mn
Той каза: в смисъл по домашно така да се каже
Тя каза: brb
Той каза: пътуваш на стоп а не излизаш
Той каза: интересна комбинация
Той каза: ходиш на гости в приятели те ти идват на гости разходки
Той каза: няма дискотеки механи купони
Той каза: каква музика слушаш метал ретно денс черно рап
Той каза: поп фолк народна комерсиална джаз
Тя каза: predpo4itam da e  doma6na obstanovka
Тя каза: ina4e slu6am vsqkakva muzika
Той каза: аз слушам денс ретно партита ходя кефи си ме старите хитове черно някой път и поп фолк
Той каза: на лекции как ходих би ли ми описала
Той каза: обичаш ли да се гримираш или да си естествена
Той каза: снимката която сложи преди с двете жени едната с бяло а другата с черна каво символизира
Тя каза: 4akai malko 4e imam malko rabota s malkiq
Той каза: 4akai malko 4e imam malko rabota s malkiq
Той каза: омъжена ли си в момента
Той каза: имаш ли дете
Той каза: иначе като контакти какво точно търсиш в нета
Той каза: приятелтсво нещо повече просто комуникация
Той каза: нещо по сериозно в перспектива
Той каза: аз съм си тук още малко само заради теб
Тя каза: ami hubavo
Тя каза: ama naistina trqbva da izkupq beb4o
Тя каза: 6te mi otneme okolo 30 min
Тя каза: posle 6te se hranim
Тя каза: i taka - ako ima6 rabota stavai
Тя каза: ne se pritesnqvai
Той каза: иначе при теб как стоят нещата семейна ли си иначе да не те притеснявам нещо бебчо каза
Тя каза: ne sum semeina
Той каза: или се раздели с приятеля си и си сама с детето си
Тя каза: gledam bebeto na nai-dobrata mi priqtelka
Той каза: каква е причината ако не е тайна
Той каза: иначе обичаш ли деца
Той каза: би ли желала да имаш някой ден
Тя каза: naistina trqbva da stana predi da me e zamerila s pampersa!
Той каза: и аз гледам от време на време малкото на брат ми
Той каза: добре
Той каза: да те чакам или за вляза по късно
Той каза: иначе с теб как мога да се свържа
Той каза: освен в нета
Той каза: моя телефон е това 0886******
Той каза: и да ми оставиш телефон няма да ти се обадя да не те притеснявам
Той каза: в търново къде излизаш иначе
Той каза: лично си ме кефиш
Той каза: готин човек си
Той каза: аз мисля да ставам после пак ще вляза
Той каза: утре ще ходя до един авторесвиз срущу полицията от другата страна да оправе едни неща по спирачките
Той каза: кефи ме да се занимавам с коли ремонти части като съм свободен новите неща
Той каза: :)
Той каза: като то потрябва нещо имаш ми телефона
Той каза: в нета ми пиши
Той каза: аз ще ставам мерси после пак може би ще ти пиша

                                                                        ***
                                                                   след час
                                                                        ***

Той каза: здравей
Той каза: как си
Той каза: удобно ли е да ти пиша сега
Тя  каза: da
Тя  каза: ve4e sum tuka
Той каза: добре
Той каза: и аз
Той каза: хапнах
Той каза: последния един час си ми само в главата
Той каза: имаш ли снимка някъде в мрежата
Той каза: имаш ли имейл да ти пратя мой снимки искаш ли
Тя  каза: ne
Тя  каза: pone kato za na4alo
Тя  каза: ne iskam snimki
Тя  каза: i ne iskam da pra6tam moi
Той каза: добре
Той каза: иначе в момента за какво си мислиш
Той каза: иначе другата седмица в търново ли си петък 01,02,03 март
Той каза: трите дена или си във варна
Тя Boryana Georgieva каза: mart celiq sum tuka
Тя Boryana Georgieva каза: t.e - vyv Tyrnovo
Той каза: аз ще си идвам също
Той каза: другата седмица
Той каза: иначе с теб по принцип нали може да се видим като се поопознаем
Тя Boryana Georgieva каза: da
Той каза: в търново кой са ти любимите места
Той каза: добре
Той каза: и ти имаш да от мен като кажеш
Той каза: скоро ходила ли си на дискотека
Той каза: правото интересно ли ти е
Той каза: иначе на снимката в другия сайт снимката сама ли си я прави
Той каза: един малко глупав въпрос
Тя каза: ne ne sum q prravila sama
Той каза: иначе на гърдата си имаш ли обица или пирсънг има нещо такова ти сама ли си я прави
Тя каза: edna macka q pravi
Тя каза: dali sama sum se probila li?
Той каза: ще те питам някой малко глупави въпроси за което се извинявам
Той каза: харесваш ли жени или само мъже или и мъже и жени
Тя каза: muje i jeni
Той каза: на други места имаш ли такива обици или пирсинг така да се каже
Той каза: иначе ако ходиш само с мъж нали не ходиш с други хора
Той каза: досега спала ли си жена
Той каза: кое ти харесва повече секса с мъж или с жена
Тя каза: 1. Imam na ezika
Той каза: каква е разликата
Тя каза: i na u6ite
Тя каза: sega 6te se probivam o6te nqkude
Тя каза: no ne sum re6ila kud
Тя каза: 2. Estestveno 4e sum spala s jena
Той каза: подржата на тия неща не е трудна
Той каза: скоро излизах с едно момиче от нета каза ми че харесва жени и в момента не си търси приятел и само един път се видяхме
Тя каза: 3. Sledva6tiqt muj, s koito imam po-seriozna vruzka ot mesec veroqtno 6te e bude6tiqt mi muj
Той каза: от софия работеше в търново
Тя каза: Do togava mislq 4e sum svobodna da pravq kakvoto iskam
Той каза: сега ходите ли още
Той каза: на мен лично си ми харесваш
Той каза: но кой знае има време незнам какво ще стане
Той каза: s koi da hodim
Той каза: право психология доста разкрепостен човек
Той каза: в смисъл дали сега си имаш приятел
Той каза: имаш ли си половинка
Тя каза: ne
Той каза: иначе от кога не си спала с друг човек с тази снимка как реши да се регистрираш
Той каза: като ти видях профила ме накара да си пофантазирам жена с такива гърди сигурно си търся човек за една нощ
Той каза: това беше в начолото днес сега знам че е така
Той каза: търсиш нещо но не знам какво точно
Той каза: какво е то ако не е тайна
Той каза: приятелтсво час секс мъж за сериозна връзка
Тя каза: az ako znaeh dali 6tqh da sum registrirana v site kato gepime.com
Той каза: иначе имаш ли братя сестри
Тя каза: brat
Той каза: вашите с какво се занимават
Той каза: по голям или по малък
Той каза: ти ли си каката
Тя каза: 18 godi6en
Той каза: аз съм по малкия в семейтсвото
Тя каза: na6ite... da kajem 4e rabotqt
Той каза: аз имам брат по голям от мен
Той каза: иначе във варна в кой квартал си долу горе
Той каза: живот и здраве кат осе видим искаш ли цветя нещо за подарък
Тя каза: ni6to ne iskam za podaruk
Той каза: иначе какво очакваш от мен например
Той каза: как искаш да се обръщам към теб
Тя каза: ami vs mi vikat Boci
Той каза: Боци
Той каза: нали така
Той каза: аз съм роско
Той каза: така ми казват
Той каза: аз мисля скоро да си намеря някой разкрепостена жена да спим заедно
Той каза: няма да си ти да не те притеснявам нещо
Той каза: да разпусна малко
Той каза: малко тъпи въпроси пак
Той каза: като правиш секс с жена каква е разликата от мъжа
Той каза: не само физиологично
Той каза: тройка правила ли си досега
Той каза: съквартиранта ми в софия вика да сме ходили на момичета на повиване 30 лева за полвин час обаче се чудя
Той каза: ако ти хареса после за да се видите трябва да знаеш кога е свободна
Тя каза: pravila sum 3ki
Тя каза: s jena use6taneto e nqkak po- po- po-
Той каза: две жени и един мъж или двама мъже и ти сама
Той каза: как може да се възбуди пак по лесно една жена
Той каза: аз съм правил с език отдолу
Той каза: пак от серията нецензирурани за което се извинявам просто
Той каза: никога не съм случвал на човек да си говоря така директно за такива неща
Тя каза: mi davai ne se pritesnqvai
Той каза: имах една приятелка първо я целувам после я масажираж по гърдите с ръка мъжду краката по меката част на ушите има аерогенни зони
Той каза: после в тях я събличам целувки с език по гърдите по тялото мажа я със сметана шоколад пием вино
Той каза: после я възбуждам с език по гърдите по зърната после с нежно с мъжката част между бедрата докато започне да пъшка от удоволствие
Той каза: максимум 8-10 мин и чаршава е мокър отдолу
Той каза: ходих с едно момиче тя ме свестна за доста неща
Той каза: искаше да се жени за мен обаче аз бях студент още много бързаше просто
Той каза: ти правила ли си някога така наречение урален секс каква е разликата и усещането от нормалния
Той каза: знам че не е много препоръчително за жена
Тя каза: za6to?
Тя каза: za6to da ne e?
Той каза: ами така да се каже ануса е мускул и като се разшивява повече може да се получи осложнение не знам дали е така
Той каза: обаче имах един приятел който веднъж в месеца правеше такъв секс
[Той каза: някога правила ли си секс с непознат
Тя каза: 4akai malko
Тя каза: uralen seks kakvo e?
Той каза: с варненката с която ходих с писах един месец после десетина дена
Той каза: урален не е отпред а дупепо с извинения
Той каза: за теманта и думите който ползвам
Той каза: инече ти кога си привила секс за послено ако ти се прииска някога възбуждаш ли се сама
Тя каза: URALEN???
Той каза: случвало ли ти си е да свършиш само като има някой покрай теб да те възбуди
Тя каза: nqma takova ponqtie
Той каза: а как се казва тогава аз такъв го знам
Той каза: френска любов с език нормален отпред
Той каза: урелен в дупено
Той каза: тек се водело докато мъжа свърши или жената
Той каза: такива неща се научават от практиката
Той каза: като се събере човек с разкрепостени хора
Той каза: ако ти каже че искам да спя с теб
Тя каза: zna4i...
Той каза: ти би ли се съгласила
Той каза: просто ми е интересно
Тя каза: frenskata (lizane, svirki) e ORALEN
Тя каза: ot lat. ORES (usta)
Тя каза: normalniq  e vaginalen
Тя каза: a tova, za koeto ti govori6
Тя каза: e ANALEN
Той каза: има дума лезбос от гръцки в гърция има такъв остров за лезбос
Той каза: да ти кажа като се позамисля мисля че си права
Той каза: миналата година излизах с едно момиче излизахме черпех я постоянно обаче ми харесваше и казах че искам да спя с нея просто откачаш като се покрай мен
Той каза: и тя ми каза че иска 70 лева за един час да спи с мен 17 годишна
Той каза: направо щях да се гръмна
Той каза: с хилядо уговорки спах с нея и ми прави свирки
Той каза: просто откачих хората как се провадават само
Той каза: луда работа и аз и се връзкам на акъла
Той каза: иначе и аз имам голи снимки искаш ли
Той каза: да ме видим как изгледам физически
Той каза: една мацка ме кара да се снимам преди време да и пращам
Тя каза: ne o6te
Той каза: добре
Той каза: в тоя нет съм се нагледал на толкова глупости че нямам думи
Той каза: досега спала ли си на първата среща с момче или жена
Той каза: без да се опознаете колкото трябва
Той каза: един глупав въпрос колко ти е гръдната обиколка
Тя каза: 120
Той каза: 120 см
Тя каза: na purva sre6ta - izbqgvam
Тя каза: da
Той каза: ти ме разбиваш просто колко си килограма на тоя ръст
Той каза: си доста пишна дама
Той каза: аз съм 76 км 175-176 см
Тя каза: ne mi se govori za tova
Той каза: можеш да прелъстиш всеки мъж
Той каза: добре
Той каза: аз ходих с една девойка искаше все да я черпя било и готино
Той каза: после вика искам да сме само пирятелели аз си имам приятел с теб ми е приятно
Той каза: обаче аз се влюбих в нея
Той каза: и спрях да се виждам с нея
Той каза: иначе сериозна връзка ли търсиш
Той каза: какъв партньр търсиш мъж или жена
Той каза: или от време с тройки
Той каза: какво те привлича в един човек
Той каза: утношението външния вид начина на мислене физическите данни
Тя каза: na4ina na mislene
Тя каза: ne tursq seriozna vruzka pone na toq etap
Той каза: ясно досега излизала ли си хора от нета
Тя каза: i sqka6 predpo4itam da e jena
Той каза: ако се харесаме склонна ли си да рискуваш
Тя каза: slu4valo mi se e
Тя каза: no obiknovenno e gre6ka
Той каза:  тъкмо си пиша с мъжа на братовчетката във варна те живеят във виница
Тя каза: ok
Той каза: иначе с теб лично другата седмица искаш ли да се видим с теб
Тя каза: moje
Той каза: добре и аз съм съгласен имаш ми телефона ти на мтел ли си или на глобул
Тя каза: mtel
Той каза: колко ти е на минута
Тя каза: nqmam predstava
Той каза: иначе имаш ли друга карта
Той каза: мисля да те поканя на кафе след като свърших с кафето ще кежеш дали ще се видим пак или не
Тя каза: stava
Той каза: иначе какво да се уговорим
Той каза: през седмицата сигурно няма да ти пиша в скайпа че съм на работа
Той каза: от нетовете е по сложно
Той каза: другата събота като се върна ще ти пиша тук или в сайта
Той каза: да се видим на по кафе
Тя каза: az ot tuk natatuk nqma ideq koga 6te vlizam pka
Той каза: по центъра или на общежетията
Тя каза:  0889/******
Тя каза: v ob6tejitiqta nqma kude da piem kafe
Той каза: имаше едно кафе пегас
Той каза: то работи ли
Той каза: мъжа на сетра ми вика утре щях да ходи на гонки във варна
Той каза: ти ходила ли си
Той каза: по такива неща
Той каза: кога да ти се обадя да се разберам
Той каза: по центъра има доста или на конниците има едно или на арбанаси
Той каза: ако взема колата на баща ми
Тя каза: az jiveeeh na gonkite po edno vreme
Той каза: добре след вторник ще ти се обадя да се разберем
Той каза: с какво ще си облечена
Той каза: да те позная и къде ти е удобно иначе
Тя каза: mi kudeto i da e
Тя каза: ne me burjka
Той каза: може да мина да те взема два варианта жигули или ауди 80 има и една шкода фаворит на брат ми това са вариантите с колите
Той каза: иначе къде си ходила на кафе
Той каза: значи във вторник
Той каза: ще ти се обадя
Тя каза: ok
Той каза: сега вътре ли си
Тя каза: kude>?
Той каза: в нета
Тя каза: da
Тя каза: mi ok
Тя каза: 6te iz4ezva6 li?
Той каза: след малко сигурно
Тя каза: ok
Той каза: иначе до края на март си тук
Той каза: в кой блок си в общежитията иначе
Тя каза: 2ri
Тя каза: tova e gore rektorata
Тя каза: ne do medicinskiq
Той каза: ясно иначе в коя стая си
Той каза: гости приемаш ли
Той каза: аз съм ходил веднъж два пъти на купони горе с познати преди две три години до към 12 часа и после гонят хората
Тя каза: abe zavisi
Той каза: иначе колко човека сте в стая
Той каза: ти определено си точен човек допадаш ми като се видим незнам все още
Той каза: не ти обещавам нищо за после
Той каза: и ще видим
Той каза: ако има нещо ще ти кажа направо да си знаеш
Той каза: съответно същото мога да очаквам и от теб предполагам
Тя каза: ti za6to si misli6 4e az o4akvam ne6to?
Той каза: просто така си мисля
Той каза: назнем
Той каза: ще разбера като се запознаем
Тя каза: kakvo si misli6?
Той каза: просто искам да се опознаем
Тя каза: tova da
Тя каза: az osven tova ni6to drugo
Тя каза: nito tursq
Тя каза: nito predlagam
Тя каза: ok?
Той каза: добре
Той каза: така се разбираме за вторник
Тя каза: ok
Той каза: лека вечер от мен
Тя каза: leka
Той каза: мерси



КОМЕНТАРИТЕ ОТ ВАС....



Тагове:   love,


Гласувай:
0



1. fenris - като си помисля
09.05.2008 16:36
не очаквах друга развръзка!:))))) Тя му поддържа интереса с незаинтересованост и той се увлича и после......Много ме развесели!:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boryanageorgieva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 203323
Постинги: 22
Коментари: 74
Гласове: 105
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930