Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2008 15:12 - Първият път ... Винаги боли!
Автор: boryanageorgieva Категория: Забавление   
Прочетен: 40332 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 21.11.2008 15:12


Питаш ме как беше първия ми път...
ОК! Ще ти разкажа...
 Ами... Нали знаеш. Винаги боли. Ама обикновенно си струва. В повечето случай е много гадно и болезнено като спомен, но пък това, което не ни убива ни прави по-силни. Пък и вече свикваш и знаеш как стават нещатата и един вид си подготвен, за това което те очаква в последствие. Въпреки, че никой не ти гарантира, че и следващите пъти ще е приятно. Ама то си е до човека. Някой така и не свикват да се отпускат. На някой им остава безразлично. Но първия път винаги е много болезнен. И моя първи път беше гаден. Но пък май беше с правилния човек.

Как го срещнах ли?

 Ами... Просто беше крайно време да се реша на тази крачка. Всички само за това ми говореха. Пък и вече бях на 16. Крайно време беше да спра да се държа като бебе и да твърдя, че ме е страх. От какво? И защо? Нито щях да съм първата, нито последната.  И така в един прекрасен есенен ден осъзнах, че нямам повече време за губене. Разрових се и интернет и го намерих. Знаех, че го искам и въпреки всичко все още ме беше страх. Обадих му се да се уговорим за срещата. Гласът му в телефонната слушалка  ми вдъхна кураж. Това в комбинация с обещанието му да е максимално внимателен бе достатъчно да формира окончателното ми мнение. Ще го направя! И повече никога не искам да го виждам! В уречения ден и час стоях пред вратата му. Позвъних и той ми отвори. Гласът му не ме беше излъгал. Той наистина беше симатичен, около трийсеттина годишен, с адски красива усмивка, която за миг успя да ме излъже, че всичко ще е наред. Дано не се бях объркала. Дано да знаеше какво да прави и да беше винамтелен както обеща. Обясних му, че ще ми е за първи път. Той се усмихна, прегърна ме леко, щипна ме по бузката и смигвайки ми заговорнически ми каза да не се притеснявам. Не съм му била първата такава. Много като мен вече му били минали през ръцете. Всичко щяло да е наред. Исках да му вярвам. И въпреки всичко ужасно много се страхувах от това, че сигурно ще боли. 
Помоли ме да седна на креслото, докато се приготви. Съблякох якето си и го послушах. През това време той се изми и в следващата секунда вече се беше надвесил над мен. Тъкмо се бях разколебала и мислех да му кажа, че не искам  че се отказвам, когато той ми се усмихна и каза:  
- Кажи ми ако те заболи и ще спрем за секунда? ОК?
Нямах сили да му отговоря. Просто кимнах. Наистина много се страхувах. 
Отворих уста, а той бръкна с пръст в нея и следеше реакциите ми. Миг след това започна всичко. Отначало не усещах болката. Но онова дълго и леко закривено нещо, което той размахваше пред мен продължаваше да ме плаши до смърт. Чувстах как сърцето ми бие по-учестено от нормалното и сълзите сякаш напираха в очите ми. Не искам да плача казах си! И си повторих наум "Ти вече си голямо момиче! Ти самата го искаше! Престани да се държиш като бебе!" Затворих очи и се оставих в ръцете му. 
Тогава той натискът стана по-силен. Не издържах и извиках! Той отдръпна ръце от мен. 
– Боли ли?
– Да. - казах аз и този път сълзите вече се стичаха по лицето ми. 
- Миличката. Добре, ще спрем за малко. 
След пет минути вече се бях успокоила.
- Мога ли да продължа?
- Да, но няма да боли нали?
– Мъничко само, още съвсем мъничко. 
Пак затворих очи за да не виждам какво се случва. Тогава той натъсна много силно. Страшна болка разтресе цялото ми тялото, и когато отворих очи видях, че има и кръв. Господи! Какво ми се случваше? Исках да го изблъскам от себе си и да побягна, но той ме притисна да стоя и ми каза да се успокоя и че всичко е приключило. 
След известно време го извади. Отвърнах глава на страни. Не исках да го виждам. 
– Как си? - попита той
– Боли... 
– Знам, но ще ти мине. Хайде, ставай, обличай се и тръгвай, че сигърно закъсняваш за училище. 
– Аз... Незнам дали ще мога да отида. Наистина много ме боли... Пък и май още кървя.
– Спокойно, ще ти мине.  И кръвта, ще спре съвсем скоро. Даже е почти спряла вече.
Каза още нещо, но така и не го разбрах. Все още не можех да мисля за нищо друго освен за болката. Защо по дяволите се навих изобщо да отида. 
Той беше прав. Болката наистина отмина бързо. На следващият ден вече не усещах нищо.  Но ми остана ужасен спомен от тази случка. Въпреки, че днес когато се сещам за това неволно се усмихвам и се питам защо ме е било страх, чак толкова.

Питаш ме как е сега след толкова много години ли?

Ами... Добре съм. Наистина никога повече не го видях. Просто ме беше срам, че се разплаках. Но знаеш ли... Всики други, които ми правеха това след него бяха различни. Някой бяха по-нежни, други по-груби. Но той беше първия. И сега като се засмисля изобщо не съжелявам, че именно той... именно той...
ми извади първият зъб... И без това беше време да го извадя... Болеше ме от седмици, ама все ме беше страх да се реша...



Тагове:   път,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - :))
21.11.2008 16:22
:))
цитирай
2. felisia - Искрено ме развесели :)
23.11.2008 20:47
Очаквах точно за зъб да се отнася :)))
Поздрави , хареса ми !
цитирай
3. boryanageorgieva - felisia
25.11.2008 17:07
Хиляди благодарности!
цитирай
4. анонимен - ИМАМ ВЪПРОС
19.02.2011 21:08
Влюбих се в англичанин от близко приятелско сем. познаваме се от много малки но това лято нещо се промени ВЛЮБИХ СЕ той също един ден аа нощ докато се натисках ме му стана но аз не му пуснах разбра ме не ми е правил сцени на след 2 страхотни месеца той си тръгна сега се чуваме но когато доиде лятото ще иска нещо от мен а аз не съм готова много искам но ме е страх от болката ДА ОТИДА ЛИ НА ГИНЕКОЛОГ ДА СКЪСА...може би ще боли по-малко,А ВИЕ СТЕ СУПЕР
цитирай
5. анонимен - анонимче,анонимче
23.02.2011 15:54
не те познавам не знам на колко год. си нито той на колко е дали той е правил секс
но при вс случаи ако ще ходиш на гинеколог кажи на вашите ако това ще е 1ят ти геникологичен преглед,а ако ще се чукаш с момчето ползвай презервативи!!!статията е върха
цитирай
6. анонимен - мхм
23.02.2011 15:56
ПОМОГНЕТЕ МУ НА ТОВА МОМИЧЕ ЗАЩОТО И ИЗ НЯМАМ ОТГОВОР!!!
ТЕНКС ЗА СТАТИЯТА
цитирай
7. анонимен - i v moq sl4ai e ne6to takova strah me e ...
24.08.2011 23:27
i v moq sl4ai e ne6to takova strah me e stigame do tam i stopp kazvam mu da ne go pravi iskam go no me e strah molq pomognete na krustoput sum
toi e opiten i muimam doverie
цитирай
8. анонимен - kak go nameri
02.01.2012 12:08
mnogo gotino e napisano az skoro shte stana na 16 i se pitah to4no kak da nemerq takuv 4ovek za da me "otvori" molq pomognete
цитирай
9. анонимен - ...
09.02.2012 00:15
Purwiq put trqbwa da e s chowek na koito durjish a ne s nqkakyw nepoznat koito posle nqma da iskash da wijdash . A otnosno bolkata da ima q... no oshte nikoi ne e umrqll ot towa nali ? Togawa ot kakwo tolkowa wi e strah .. puk i si zaslujawa !!
цитирай
10. анонимен - много ли боли
22.10.2012 15:34
много ли боли
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boryanageorgieva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 203430
Постинги: 22
Коментари: 74
Гласове: 105
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930